Regulamin do 24.12.2014 r.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO obowiązujący do 24 grudnia 2014 r.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem elektronicznym https://ofirland.pl prowadzony jest przez Małgorzatę Gostyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą OFIRLAND, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 897-115-41-12, numer REGON: 020445790, adres poczty elektronicznej: ofirland@ofirland.pl numer telefonu: 665 994 684.
2. Dane kontaktowe Sklepu:
Adres korespondencyjny/Obsługa reklamacji:
Małgorzata Gostyńska OFIRLAND
Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów
Adres poczty elektronicznej e-mail:
Numer telefonu kontaktowego:
665 994 684 (opłata wg stawki operatora)
3. Przez użyte w regulaminie określenia, należy rozumieć:
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub, z którą może być zawarta umowa sprzedaży.
-
Konsument – zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem elektronicznym https://ofirland.pl
-
Sprzedawca/Usługodawca – Małgorzata Gostyńska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą OFIRLAND, adres głównego miejsca wykonywania działalności: Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 897-115-41-12, numer REGON: 020445790, adres poczty elektronicznej: ofirland@ofirland.pl numer telefonu kontaktowego: 665 994 684.
§ 2
1. Niniejszy regulamin określa ogólne zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności dotyczące zawierania umów sprzedaży towarów, postępowania reklamacyjnego jak i zasady obowiązujące przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy.
2. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie przed zawarciem umowy sprzedaży, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie regulaminu przez wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie w formacie PDF. Pobranie regulaminu w formacie PDF wymaga posiadania oprogramowania obsługującego pliki PDF – program można pobrać ze strony internetowej http://get.adobe.com/pl/reader/
3. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu internetowego prowadzi sprzedaż produktów zoologicznych w szczególności karmy dla psów, suplementy weterynaryjne, obroże oraz inne akcesoria.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), oraz inne właściwe przepisy.
Rozdział 2
Zamówienia
§ 3
1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronach Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
2. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Ceny towarów uwidocznione na stronie Sklepu internetowego podane są w złotych polskich. Cena towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy zależny jest od sposobu dostawy towaru. Wybór sposobu dostawy ma miejsce w trakcie składania zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę (zawierające wyszczególnienie wszystkich istotnych składników zamówienia) następuje poprzez przesłanie składającemu zamówienie wiadomości e-mail. Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
Rozdział 3
Sposoby płatności za towar
§ 4
1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
-
przelewem na konto bankowe Sprzedawcy,
-
płatność za pobraniem – płatność u kuriera przy dostarczeniu przesyłki,
-
odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy.
2. Płatność przelewem następuje na podany rachunek bankowy:
BZWBK: 53 1090 1522 0000 0001 0732 3688
Rozdział 4
Sposoby, terminy i koszty dostawy
§ 5
1. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa towaru odbywa się w ciągu 1-2 dni od dnia wydania ich przewoźnikowi.
2. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo prezentowany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia.
3. Koszty dostawy towaru są następujące:
Waga paczki |
Płatność przelewem |
Płatność za pobraniem |
0 - 3 kg (włącznie) |
22,00 zł |
28,00 zł |
3 - 10 kg (włącznie) |
20,00 zł |
26,00 zł |
10 - 31,5 kg |
18,00 zł |
24,00 zł |
31,5 - 63 kg (2 paczki w przesyłce) |
40,00 zł |
46,00 zł |
Rozdział 5
Prawo odstąpienia od umowy
§ 6
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podawania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania mu towaru przez przewoźnika, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w następujący sposób:
-
pisemnie na adres Sprzedawcy: Małgorzata Gostyńska OFIRLAND, Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów,
-
w formie elektronicznej na adres e-mail: ofirland@ofirland.pl
3. W razie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
4. Zakupiony towar prosimy odesłać na adres: Małgorzata Gostyńska OFIRLAND, Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów. Koszt odesłania towaru obciąża Konsumenta.
5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
-
świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w § 8 pkt 1,
-
dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
-
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
-
świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
-
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
-
dostarczania prasy,
-
usług w zakresie gier hazardowych.
Rozdział 6
Reklamacja
§ 7
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny z tytułu niezgodności towaru z umową określony jest ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
2. Zawiadomienie dotyczące niezgodności towaru z umową prosimy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ofirland@ofirland.pl lub pisemnie na adres: Małgorzata Gostyńska OFIRLAND, Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów. W zawiadomieniu prosimy podać następujące informacje: imię i nazwisko Konsumenta, datę zakupu, datę wystąpienia niezgodności, krótki opis niezgodności, żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta nie później niż w terminie 14 dni.
4. Towar niezgodny z umową prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: Małgorzata Gostyńska OFIRLAND, Borowa, ul. Jaśminowa 4, 55 – 093 Kiełczów.
Rozdział 7
Postanowienia końcowe
§ 8
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta tylko i wyłącznie w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego łączącego Sprzedawcę z Klientem.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego regulaminu z ważnych powodów, w szczególności: zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, zmiany sposobu i terminów zapłaty, zmiany sposobu dostawy, form płatności oraz kosztów dostawy. Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianach w regulaminie, z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian poprzez zamieszczenie na stronie Sklepu stosownej informacji o zmianie regulaminu, a także prześle na adres poczty elektronicznej e-mail Klienta, który zawarł umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącej prowadzenia konta, stosowną informację na temat zmiany regulaminu. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone lub zrealizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.
5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 stycznia 2013 r.